Wirtualne portfolio i osobista marka Artura Wagnerowskiego → Kontakt

Logo, slogan i strona internetowa dla Hester

Wyzwanie:

Nowe logo i strona miała być podstawą do kreowania wizerunku w oczach potencjalnych partnerów biznesowych w Polsce i za granicą.
Moim zadaniem było zbudowanie marki firmy produkującej opakowania wielokrotnego użytku od podstaw. Wcześniej pojawiła się tylko nazwa Hester – ja byłem odpowiedzialny żeby połączyć wszystkie informacje i zaprezentować nową ‘twarz’ Hester.
Logo, slogan i strona dla Hester
  • Logo firmy
  • Slogan opisujący profil firmy
  • Pasek/slideshow – na podstawie materiałów zdjęciowych
  • Dział rozwiązania (produkty z oferty)
  • Strefa klienta z zapytaniem ofertowym i formularzem zamówienia
  • Wyszukiwarka treści strony
  • Kontakt z mapa Google i formularzem kontaktowym
  • Zaplecze SEO – do pozycjonowania w Google
  • konfiguracja sposobu linkowania stron w celu lepszego pozycjonowania
  • dodanie mapy strony xml i jej rejestracja w Google narzędzia dla webmasterów
  • Wersje językowe EN DE

www.hester.pl

 

 

Top
Przeczytaj poprzedni wpis:
Swoją drogą po ponownym obejrzeniu już wiedziałem dlaczego na Peżota mówią potocznie pług. Tak w ogóle to reklama jest świetna. Sam pomysł połączenia jej z reklamą sprzed kilkunastu lat jest super. Z grafiki też się ktoś postarał. Plus, ale nie kupuję.
Samochody muszą jeździć a samoloty muszą latać!

Nie cierpię reklam Peugeota! Ale o tym za chwilę... Zacznę od historii, którą często przypominają mi moi klienci. Zaraz po...

Zamknij