Wirtualne portfolio i osobista marka Artura Wagnerowskiego → Kontakt

Folder dla firmy zajmującej się pośrednictwem pracy

Wyzwanie:

Pokazanie profesjonalizmu i budowanie zaufania do klientów na 4 kwadratach z papiero po 20cm każdy?
Tak to możliwe! – pokazaliśmy, że firma jest z Polski, pokazaliśmy jakie są główne specjalizacje dla pracowników. Nie było z górki – przez cały okres projektowanie – przygotowałem w sumie ponad 15 wersji różniących się kolorystyką i sposobem prezentacji.
Deemeed - poręczny katalog dla klientów końcowych
  • opracowanie nowej kolorystyki oraz charakteru wizualnego dla firmy
  • czystość i prostota formy
  • na okładce nawiązanie do specjalizacji firmy i połączenie elementów logotypu
Top
Przeczytaj poprzedni wpis:
Swoją drogą po ponownym obejrzeniu już wiedziałem dlaczego na Peżota mówią potocznie pług. Tak w ogóle to reklama jest świetna. Sam pomysł połączenia jej z reklamą sprzed kilkunastu lat jest super. Z grafiki też się ktoś postarał. Plus, ale nie kupuję.
Samochody muszą jeździć a samoloty muszą latać!

Nie cierpię reklam Peugeota! Ale o tym za chwilę... Zacznę od historii, którą często przypominają mi moi klienci. Zaraz po...

Zamknij