Wirtualne portfolio i osobista marka Artura Wagnerowskiego → Kontakt

Nazwa i logo jak to zrobić prawidłowo

lut 3 '14

Nazwa i logo jak to zrobić prawidłowo

Tak naprawdę to nie właściciel firmy ani nawet ja, nie decydujemy o trafności logo – lecz klienci

Logo+nazwa+kolorystyka mja nieść ze sobą pewne cechy marki. Np. mobilna, nowoczesna itp. (przymiotniki).

Ja na podstawie briefu proponuję takie cechy marki zazwyczaj 3-5.

Potem jak już są gotowe propozycje logo/nazw to zabieramy się wspólnie z właścicielem marki krótkie ankiety (na grupie znajomych/uczniów najczęściej) badające spójność marki.

Jeśli założone przez nas cechy się potwierdzają – to wtedy logo jest spójne i znaczy że będzie odbierane przez klientów w sposób jaki świadomie założyliśmy.

To też może Cię zainteresować

Komentarze są zamknięte

Top
Przeczytaj poprzedni wpis:
Swoją drogą po ponownym obejrzeniu już wiedziałem dlaczego na Peżota mówią potocznie pług. Tak w ogóle to reklama jest świetna. Sam pomysł połączenia jej z reklamą sprzed kilkunastu lat jest super. Z grafiki też się ktoś postarał. Plus, ale nie kupuję.
Samochody muszą jeździć a samoloty muszą latać!

Nie cierpię reklam Peugeota! Ale o tym za chwilę... Zacznę od historii, którą często przypominają mi moi klienci. Zaraz po...

Zamknij