Wirtualne portfolio i osobista marka Artura Wagnerowskiego → Kontakt

Fratelli

Kwi 12 '12

Fratelli

Dziś zajmuję się szkicem identyfikacji wizualnej dla sieci sklepów z lodami i kawą “fratelli”. Rynek docelowy to holandia.
Firma ma być postrzegana jako nowoczesna, ale jednocześnie klasyczna – oparta na włoskich recepturach.

Proszę o opinie.

 

To też może Cię zainteresować

Comments (2)
  1. michal

    12 kwietnia 2012 at 16:42

    jak dla mnie czarno biale z lodami i kiwi klasycznie i fajnie restza jest zbyt sophisticated 😉

A Ty jakie masz zdanie?

Twój adres e-mail nie będzie udostępniany ani publikowany. Wymagane pola są oznaczone gwiazdką *

You must be logged in to post a comment

Top
Przeczytaj poprzedni wpis:
Swoją drogą po ponownym obejrzeniu już wiedziałem dlaczego na Peżota mówią potocznie pług. Tak w ogóle to reklama jest świetna. Sam pomysł połączenia jej z reklamą sprzed kilkunastu lat jest super. Z grafiki też się ktoś postarał. Plus, ale nie kupuję.
Samochody muszą jeździć a samoloty muszą latać!

Nie cierpię reklam Peugeota! Ale o tym za chwilę... Zacznę od historii, którą często przypominają mi moi klienci. Zaraz po...

Zamknij