Branding – czyli pomaganie markom odnaleźć siebie. To coś co najbardziej lubię robić. Na przykładzie naturalnej drogerii MYWYEKO.pl
Zawsze kręciło mnie budowanie. Jako dziecko tysiące godzin spędzałem w piaskownicy, a miliony minut spędziłem na budowaniu LEGO. Patrząc z przyszłość widziałem się jako architekta jednak nie dane mi było dostać się na wydział architektury i ASP (na egzamin w większości przyniosłem prace wykonane na komputerze – grafiki, rysunki 3D). Teraz dziękuję tym panom kicającym w czarnych tunikach! Dzięki, że mnie nie przyjęliście, bo teraz pomagam tworzyć marki od zera i to jest świetne!
Ostatnio poznałem naprawdę ciekawych ludzi – Lindę i Piotra, którzy przyszli do mnie z pomysłem zbudowania marki naturalnej drogerii. Tak powstało MYWYEKO.pl
Zaczęło się standardowo od Briefu – czyli założeń dla marki, wspólnie opracowaliśmy cechy marki (do tego używam współdzielonego dokumentu na platformie paper, gdzie razem z klientami możemy w tym samym czasie dopisywać treści, poprawki.
Cechy marki “MY WY EKO”
powszechna
opiekuncza
uczciwa
naturalna
zrownowazona
konkretna
społeczna
Ważne jest, że wtedy jeszcze nie wiedzieliśmy jaka będzie nazwa firmy. Zrobiliśmy burzę mózgów i powstało kilkadziesiąt propozycji nazw. Po kilku nieprzespanych nocach i dziesiątkach wyszukiwań domen internetowych została nazwa MYWYEKO.