Zawsze kręciło mnie budowanie. Jako dziecko tysiące godzin spędzałem w piaskownicy, a miliony minut spędziłem na budowaniu LEGO. Patrząc z przyszłość widziałem się jako architekta jednak nie dane mi było dostać się na wydział architektury i ASP (na egzamin w większości przyniosłem prace wykonane na komputerze – grafiki, rysunki 3D). Teraz dziękuję tym panom kicającym […]
Skopiowałem ten artykuł z cyfrowej gazety Wyborczej (nie jestem jej fanem) – sam bym tego lepiej nie napisał i nie opowiedział. Zachowuję to dla moich klientów dla inspiracji – czym kierować się podczas prowadzenia biznesu. Czy na pączkach w Polsce można się dorobić? – Pewnie można, ale mnie to nigdy specjalnie nie interesowało. […]
Nie cierpię reklam Peugeota! Ale o tym za chwilę… Zacznę od historii, którą często przypominają mi moi klienci. Zaraz po maturze znalazłem pracę w takiej firmie w Bielawie (wtajemniczeni będą wiedzieć o którą chodzi) – najpierw rozbiłem im stronę później coraz więcej. Byłem młody i zaangażowany – po kilku latach robiłem materiały marketingowe jak to […]
Od 15. grudnia 2012 roku. Pojawił się problem z wyświetlaniem niektórych czcionek w Corelu X6, X5, a także Word. Zauważyłem błąd w czcionkach OTF, np. titilium, myraid. Problem: Problem objawia się tym, że po wybraniu tekstu i przypisaniu danej czcionki tekst znika, przy próbie zamiany na krzywe pojawiają się tylko kwadraciki. Tekst jest widoczny przy […]
Albert Einstein: “Nie wiem jakiej broni użyją mocarstwa podczas trzeciej wojny światowej, ale wiem, że czwarta będzie na kije i kamienie”.
Po Kia Optima o której już wcześniej pisałem – moje zainteresowanie wzbudziła nowa Luksusowa Kia K900. Przypominam, że to nadal produkt koreański 🙂 Tutaj reklama emitowana na SuperBowl Tutaj trochę zdjęć Kia
Tak naprawdę to nie właściciel firmy ani nawet ja, nie decydujemy o trafności logo – lecz klienci Logo+nazwa+kolorystyka mja nieść ze sobą pewne cechy marki. Np. mobilna, nowoczesna itp. (przymiotniki). Ja na podstawie briefu proponuję takie cechy marki zazwyczaj 3-5. Potem jak już są gotowe propozycje logo/nazw to zabieramy się wspólnie z właścicielem marki krótkie […]
„Bóg przebacza i zapomina, ale internet nigdy” Viviane Reding, europejska komisarz ds. sprawiedliwości.
Czy czasami nie myślicie, że decyzje w firmie w której pracujecie są absurdalne i sprzeczne ze sobą? Czy nie myślicie, że wy poruszacie firmę w dobrą stronę a ktoś innym w przeciwną? Myślisz nad własnym biznesem – chcesz uniknąć typowych błędów? Jeśli na te 3 pytania odpowiedziałeś twierdząco to Twoja firma może mieć problem – […]
Panuje straszny szum odnośnie sprawy między Apple a Samsungiem. Kłócą się i kłócą. Sąd ukarał Samsunga a ten już raz zapłacił. Potem sąd przyznał rację Samsungowi i Apple miało umieścić przeprosiny – co nieudolnie czyniło. Mnie to nic nie obchodzi! Dynda mi to jak ogon Reksiowi. Aj dont ker. Cenię Apple za produkty które potrafi złożyć […]